Чому Варшава знає про вело-стантинг, а ми ні!?

Цілком випадково натрапив у Варшаві на групу велосипедистів, які виробляли на велосипедах щось зовсім, для мого “озброєного” ока, невідоме і нове. Схоже це було на адаптований до велосипеда мотофрістайл – затяжні менуали, катання стоячи на мотоциклі та інші, майже циркові, трюки. Я одразу відзняв коротенький ролик і вирішив поспілкуватися із велосипедистами. Виявилося, що більшість із них не з Варшави, але тут зібралися, бо є більше цікавих площ для цього спорту і вони роблять це із метою промоції своїх вмінь. Спорт зветься “стант”, самі ж велосипедисти “стантери”. Проте, я дозволю собі зламати ідилію і напишу, що стант, від англійського stunt – трюк, тому називаймо їх трюкачами, був колись такий хороший фільм з Пітером О’Тулом в головній ролі…

_Кадр DSC_9197 (00-03-26)

Zyga Stunts Warszawa

Хлопці розповідають, що зазвичай такі трюки роблять на мотоциклах, а потім хтось подумав, чому ж не спробувати виробляти щось схоже на роверах. Здається, перші спроби робилися в Голандії. Звісно, на велосипедах важче, бо на мотоциках є ручка газу, яку легко тримати і спокійно їхати на менуалі, на ровері ж швидкість потрібно утримувати крутячи педалі, якщо ти ще й тримаєшся за руль лише одною рукою, то ця справа ускладнюється колосально.

_Кадр DSC_9197 (00-03-50)

Zyga Stunts Warszawa

Щодо велосипедів, то тут ці кава справа. Немає якогось уніфікованого вигляду, як то в тріалі, чи даунхілі, тут все простіше – велосипед підганяєш максимально під себе, шукаєш оптимальне “звучання”. Зазвичай, це стандартні стрітові, або кросс-кантрі рами, але стантери їх переробляють чіпляючи на них пеги, характерні для BMX.

_Кадр DSC_9197 (00-04-06)

Zyga Stunts Warszawa

Я спробував моніторити нет на присутність таких трюкачів в Україні, проте на велосипедах таких умільців мало, звісно моніторив я не надто прискіпливо. Якщо когось зацікавить…коли когось зацікавить, то можете відвідати сторінку хлопців у Facebook – https://www.facebook.com/zygastunt, та можна особисто поспілкуватися і розпитати що і як.

Прошу вибачення за якість фото, вони експортувалися з відео, яке власне і є головним у цій статті, адже краще раз побачити, аніж 100 раз будь що інше зробити. Насолоджуйтесь, вчіться і піднімайте український вело-фрістайль.;)


Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

UA TOP Bloggers