Lviv Fashion Week 2015. День перший

Текст: Ксенія Мних

Фото: Зоряна Петрущак

31 жовтня і 1 листопада, в рамках 16-го сезону Львівського тижня моди у Міжнародному аеропорті ім. Данила Галицького пройшли покази сезону Весна-Літо 2016 від українських та зарубіжних (Польща, Білорусія) дизайнерів. Вони запропонували своє бачення того, як найкраще виразити себе в одязі, коли холодні дні вже будуть позаду.

 

Перший день головного подіуму LvivFashionWeek припав на святкування Хеллоувіна і навіть посеред стильного львівського бомонду мені вдалося побачити заблукалу “нечисть”. Але й без страшних масок і заляпаної кров’ю одежі, на LFW завжди є на що подивитися. Хтось вражає неймовірною вишуканістю, хтось стриманою елегатністю, хтось легкою естравагантністю, а хтось просто кидає виклик екстремальними луками. Тому у перервах між показами мені нудьгувати не доводилося.

Першою на Львівському подіумі продемонструвала свою нову колекцію польська дизайнер Алісія Чарнєцька з брендом SAX35TH. На головному сайті бренду, можна прочитати, що SAX35TH – це красивий опір світу одноразових речей. Він пробуджує еру філігранно виконаних одягу і аксесуарів,що народжуються  з любов’ю і пишністю. Продуманий дизайн, матеріали високої якості, прискіпливість у виконанні й відданість своїй роботі.

На запропоновану Алісією колекцію, дизайнерка надихнулася архітектурою стародавньої Греції та Риму. Це особливо помітно в принтах: капітелі грецьких колон сплітаються з сучасними формами. Домінуючі кольори – монохромні: чорний та білий, а також відтінки бордового та бежевого. Важка шкіра контрастує з легкими матеріалами: шовком і бахромою. Ця колекція для сучасних, впевнених у собі жінок.

Після перерви подіум розділили аж три бренди. Спочатку виступили KEKA з дуже світлою і радісною колекцією. Усі вироби колекції були пошиті з білих тканих з яких, в різних варіяціях, на нас дивилися великі і маленькі голови мопсів. На запитання, що саме надихнуло їх на такі вирішення, вони розказали, що ця колекція про мрію. Вони вже давно хочуть мопса і тому вони втілили це у своїй колекції. Але основна думка цієї колекції – ніколи не припиняйте мріяти. Одяг вийшов дуже простим та «носибельним». Дизайнери призналися, що люблять простоту та мінімалізм, і їм не подобається так званий стиль luxury.

Наступним на сцені демонструвався одяг з бренду NAT дизайнера Назара Стахніва. Це була його дебютна колекція. На сторінці бренду у фейсбуці суть творчості описана дуже лаконічно: «Одяг – як графіка… Графіка – як філософія… Філософія – як стиль життя». І представлена колекція ні на мить не змусила нас в цьому засумніватися. В колекції SS 2016 – лінія символізує дорогу, фокус і впевненість. Простота форм та глибина вмісту: холодний розум і гаряче серце, яке готове діяти, крізь вкраплення червоного кольору. У колекції дизайнер використовував віскозу, шерсть, шовк, різні види трикотажу та шифон. Аксесуари для колекції розроблялися разом з Василиною Кирило – бренд «VassGlass» – і були виконані у техніці ф’юзингу (техніка плавлення скла). Взуття для показу забезпечив бренд Kasandra.

Останньою свою колекцію представила польський дизайнер – Magdalena Orzeł. Sisterhood (братство вовчиць) присвячена тим, хто шукає в собі дику жінку, сховану глибоко у їхньому серці. Щоб йти за потужною інтуїцією, якою ця жінка володіє, потрібно видивлятися на стежці сліди вовчиці, яка залишає їх там для своїх послідовників. На цьому шляху вони повинні розібратися з усім, що “заплутане”, відкрити те, що є “закритим” і склеїти те, що тріснуло.

За вікнами аеропорту було вже темно, коли на подіумі почався показ колекції Sensibility (Чуттєвість) дизайнера Сергія Черкаса для бренду CherNika. На цю колекцію дизайнера надихну гармонія природи. Поєднання романтичності з модерном намагається показати чуттєву сторону сильної і незалежної жінки. Легкий бриз південних берегів Франції надихнув на надмірний силует та принти в смужку. Колекція виконана з натуральних тканин таких як бавовна, батист та шовк, які чудово доповнює органза, що підкреслює легкість деталей.

Далі на подіум ступили моделі в одязі від LesiaSemi. Ця колекція відзначилася тим, що була представлена в шоурумі під час тижня моди в Парижі. Колекція продовжує лінію урбаністичного дизайну бренду. Натхненням для дизайнера стала опера «Коріолан» у постановці Влада Троїцького, яка демонструвалася в рамках проекту «Донкульт» у Львові. У колекції чіткі лінії та симетричні форми розбавлені елементами спортивного стилю, що надає образам енергії та динамічності. Були використані різноманітні матеріали – бавовна, органза, трикотаж, сітка з мереживом. Для колекції також була розроблена лінія аксесуарів – взуття, кепки, сумки, а також прикраси зі срібла, дерева та каменів Swarovski.

Передостанньою на подіумі ми змогли переглянути чоловічу колекцію від бренду IDoL. Дизайнера Сержа Смоліна надихнули вулична мода Парижу і сучасне мистецтво TapeArt. Колекція «Don’tCry» – це маніфест вуличної свободи і кохання, коли все вперше. У колекції дизайнер представив нам сучасні і стильні образи в переосмисленній класиці й практичному casual’i. І хоч дизайнер вибрав доволі ризикований сегмент ринку – чоловічий одяг – сам він планує бути вірним своїй аудиторії.

Хедлайнером, якщо можна так висловитися, цього дня стала колекція від бренду OksanaMukha. Вперше над колекцією працювала не засновниця бренду, а її донька – Катерина Ялова. І це додало цій колекції свіжості й нових оригінальних рішень. Колекція PriveeSS 2016 відзначилася складними кроєм і структурним декором. А також дизайнер внесла новинку до колекції – пальта та подовжені жилети. Образи були доповнені авторським взуттям та поясами ручної роботи.

Більше фото тут.


Comments:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

UA TOP Bloggers